יום שני, 15 ביולי 2013

גולסטאר 2 - רגע לפני.. מי ישתתף בגולסטאר 2


מי ישתתף בעונה השנייה של גולסטאר ?

לאחר העונה הראשונה המוצלחת של גולסטאר  עם 35 פרקים מצחיקים וסלבס מופלאים כדוגמת: קובי אוז, אורן זריף, רון שובל, טום קשתי (המירוץ למיליון), דור דניאל, דן שפירא (עספור), אבי מלר, נירו לוי (רמזור), עופר דומינגז והראל סלוצקי. הוט 3 מציגה את העונה השנייה של גולסטאר עם כוכבים חמים במיוחד!

שמות השחקנים של גולסטאר 2  הנחברת מורכבת ממפורסמים שחלקם בחיים לא שיחק כדורגל לצד כאלה ששחקו בילדות והם: ג'קי מנחם (האח הגדול), אלירז שדה (האח הגדול), צחי נוי, שלומי קוריאט (הבורר), צביקה פיק (המאסטרו, כוכב נולד), שימי ריגר, ארי שמאי, שימי אטיאס, בנאל תבורי ומקס אולארצ'יק. גזרת המאמן תישארכמו בעונה הקודמת – שייע פייגנבוים ועוזרו הנאמן יניב מרגוליס.

במהלך העונה השנייה של גולסטאר השחקנים יעברו לגור יחד במחנה אימונים משותף. הם מידי כמה פרקים ישחקו מול קבוצות חזרות, מה שיעודד אותם ויתן להם מוטיבציה הוא שייע פיגנבוים שחקן כדורגל עבר המכונה "מלך השערים של הפועל תל אביב" וסגן מלך השערים של נבחרת ישראל, כיום הוא מאמן נבחרת הפועל כפר סבא. המשתתפים יעברו אימונים שונים אשר יעזרו להם להכינס לכושר, לכבוש שערים וכמובן לנצח! אנחנו כבר לא יכולים לחכות לפרק הראשון!! ואתם...?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

share

LinkWithin